Klantenservice
RETOUREN EN RUILEN
Ondanks de kwaliteit van onze producten die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet helemaal naar wens is ( beschadigingen of iets dergelijks ) . In dat geval voorzien wij u snel voor een passende oplossing. Mocht het dan ook voorkomen dat u een product ontvangt welke niet in perfecte staat is, dan verzoeken wij u om binnen 7 dagen contact met ons op te nemen. Ook wanneer er iets misgaat met uw product buiten de periode van 7 dagen, dan verhelpen wij uw probleem graag. In beide geval kunt u het beste z.s.m. contact opnemen met de klantenservice.
Het volledige aankoopbedrag van het geretourneerde product, minus de transportkosten / adminstratie kosten worden mogelijk en uiterlijk binnen 7 dagen teruggestort worden op uw rekening. Deze termijn gaat in op het moment dat u aangeeft de producten terug te willen sturen.
Ook bij fouten van onze kant regelen wij het dat de banden zo snelmogelijk weer retour komen in ons magazijn en zullen we gelijk zorgen dat het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort incl bijkomende kosten van transport.
Fouten gemaakt buiten onze schuld om, zullen wij bijna altijd kunnen oplossen als de banden nog niet verstuurd zijn, zijn ze verstuurd ( opgehaald door DPD ) dan zullen we, voor het weer laten ophalen van de banden 12,50 inrekening brengen per band, dit zal dan in mindering worden gebracht op het retour te storten aankoopbedrag.
Bij vragen: mail ons !
E-mail: verkoop@BandenOutlet.nl
E-mail: verkoop@BandenOutlet.nl
Let op: wanneer de banden reeds zijn gemonteerd behoudt BandenOutlet.nl het recht om tot een maximum van 100% van het aankoopbedrag in te houden.